help miiee please
Ik vind al een tijdje een jongen leuk.
Hij is net 15 en ik ben 16. Nou vind ik persoonlijk dat leeftijd niets uitmaakt maar goed.
Ik vind dus die ene jongen leuk en dat weet hij zover ik heb gehoord van een meid ook.
Alleen nu zegt een andere meid dat hij me wel aardig vind enzo maar dat ie me niet leuk vind. Maar nou is het zo dat die meid ook laatst een tijdje op hem is geweest, dus denk ik nu dat ze jaloers is ofzo. Laatst ben ik dus bij hem thuis geweest met nog 2 meiden en ook die ene meid die hem leuk vond dus. Maar dat was zeer gezellig. Hij stelde voor om zijn kamer te laten zien. Dus die hebben we nog gezien. Toen 1 vriendin weg was zijn we met zijn 3en nog ff naar zijn kamer gegaan. Hij stelde voor dat ik een keer een boek mocht lenen omdat ik die echt een keer gelezen moest hebben.
Hij liet ook nog heel veel zien verder zoals werkstukken enzo.
Maar dat liet ie alleen aan mij zien die andere vriendin zat der maar een beetje bij.
Maar twas heel gezellig enzo en stelde hij op t laatst nog voor om te blijven barbequen ik en die vriendin, maar we zijn dus toch maar naar huis gegaan.
Maar nu was ik dus gisteren op msn en vroeg ie zo of ie misschien ook eens bij mijn huis mocht langskomen kijken waar ik woon.
Maar nu weet ik het dus niet meer of ie me leuk vind of niet.
Elke keer als k hem tegenkom praten wwe ook wel een tijdje.
Maar ik weet t nu ff niet meer.
Kan iemand me helpen.
Een hopeloos meisje.
|