Zo te zien zijn er heel wat misverstanden over het Satanisme.
Wij noemen ons SATANisten in de zin dat SATAN staat voor TEGEN dit wil zeggen het tegenovergestelden doen van wat met verwacht. Wij willen anders zijn, wij willen uniek en voor al ONSZELF zijn. net zoals bij Gothic eerst was ik alleen Goth maar nu ook Satanist. en NEE er worden geen dieren of maagden offers gedaan tijdens een ritueel. In de 11 regels der aarde staat:regel 10: Dood nooit dieren, tenzij men aangevallen wordt of voor voedsel.
En voor allen die alles geloven wat de media of ouders zeggen over satanisten:
de 9 ZONDEN:
1.Stommiteit
2.pretentie
3.naïviteit
4.zelfbedrog
5.conformeren aan de kuddedeze regel maak al meteen duidelijk waarom SATAN in SATANisme "TEGENgestelde" betekend wij willen onszelf zijn en niet 1 uit 1000 dezelfde. doen wat een ander doet is makkelijk maar niet iedereen kan zichzelf zijn!
6.gebrek aan perspectief
7.het vergeten van verleden en gewoonten
8.tegen productieve trots
9.gebrek aan esthetiek
(p.s.: IK BEN CHRISTEN KOM UIT EEN CHRISTELIJK GEZIN EN GA NAAR EEN KATHOLIEKE SCHOOL) 80% van de gothicts of satanisten waren christenen.
*WRM ik satanist ben geworden?
-uit nieuwschierigheid naar een iets anders
-denk aan de kruistochten en nu de oorlogen in Irak. deze zijn allemaal ontstaan door HET CHRISTELIJK geloof men vocht tegen de vijanden van de kerk bv de islam terwijl de islam ook geloofd in GOD. men maakt oorlog vanwegen GOD. en in de 9verklaringen van het satanisme staat: verklaring 9: Satan is de beste vriend die de kerk ooit had, want hij heeft het in werking, levende gehouden voor al deze jaren. ER is nog nooit oorlog gemaakt tegen de vijanden van de hel of wel?
xxx SARAH
vragen? -->
marilyn_manson-freakje@hotmail.com
extra:
er zijn 3 soorten rituelen:
1.BARMHARTIGHEIDS
2.SEKSUELE
3.VERNIETIGINGS
MAAR
-mensen die anderen misbruiken tijdens seks en satanistisch zijn of mensen die dieren op hele bizare manieren doden en zichzelf satanist noemen ZIJN GEEN SATANISTEN MAAR DIE MENSEN ZIJN GEWOON GESCHIFT !!!!! de seksuele rituelen worden gebruikt voor betere seks of spannendere ervaringen niet vrijeen met een half opengesneden partner! barmhartigheid spreekt voor zichzelf denk ik en de vernietigings ook denk ik.
bij het satanisme en bij gothic gaat het voor al over LIVE AND LET LIVE!!