Onderwerp: Godverdomme
Enkele bericht bekijken
Oud 26 June 2006, 16:24   #92
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door TwenteGirl65
ik vind die heracles-fans eigenlijk ook nog wel slim. zoals jij(ash-hôôle) jij bent voor heracles en ondertussen ook nog voor feyenoord(?) . mooi makkelijk als heracles weer de eredivisie uitstapt of ze weer eens super slecht spelen of ze in de 1e wedstrijd van t seizoen(wordt heel waarschijnlijk thuis tegen FCT) de 3 punten verliezen . heb je nog een echte topclub tja hebben de meeste almeloërs hoor, dus je bent niet de enige maar toch, moest het even kwijt
Ik heb zeer sterk mijn twijfels of jij nog zo'n grote fan van FC Twente bent wanneer zij onverhoopt zouden degraderen.. Ash-hôôle was al Heracles fan toen zij nog in de 1e divisie speelden. Dus waar praat je dan over? Je bent toch niet voor een succes-club? Ze zegt helemaal niet dat ze voor Feyenoord is, alleen dat ze het wel een mooie club vindt. Kan best, Feyenoord heeft wel wat. Maar ze is voor Heracles, niks mis mee toch?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline