Onderwerp: satanisme, waarom?
Enkele bericht bekijken
Oud 26 June 2006, 21:38   #38
Keira
Guest

Standaard

Waarom zou je meteen op de brandstapel moeten als je een satanist bent? Ik ben er zelf eigenlijk tegen, gewoon omdat het woord satan me niet aanstaat. Maar zoals het hier wordt beschreven is het ein werkelijkheid anders dan ik had gedacht.

Ik ben zelf eigenlijk ook een Gothic, al valt dat aan mijn buitenkant niet af te lezen. Het is gewoon dat ik zelf weet dat ik het ben, niet iedereen hoeft er van op de hoogte te zijn, nog niet in ieder geval. Ik wil mijn schooltijd graag normaal afronden. Ik merk nu namelijk als dat iemand uit onze klas wordt gegrepen omdat hij Gothic is. Niet ernstig, maar sommige opmerkingen.
Mijn Gothic gaat verder ook een beetje richting de kant van de Wicca, alleen ben ik zeer zeker geen volwaardig heks, of... zo wil ik mezelf niet noemen.
Ik ben gewoon mezelf en daar heb je geen benaming voor. Iedereen is zichzelf en blijft zichzelf (Als je het goed doet)
En zulk soort flauwekul van op de brandstapel gooien is belachelijk. Volgens mij kun jij beter naar de middeleeuwen verhuizen.