Onderwerp: satanisme, waarom?
Enkele bericht bekijken
Oud 27 June 2006, 12:56   #41
Satanisch_girl
Guest

Smile

heej allemaal,
brandstapel de middeleeuwen zijn al lang voorbij denk ik toch hoor.
Als gothic kan je 3 kanten op:
1.gothic
2.wicca
3.satanist
ik koos voor het satanisme omdat ik niet geloof in wicca met hun spreukjes en al, in heksen geloof ik gwn niet.
Met uniek en anders zijn bedoel ik niet een uniek mens zijn want dat is waar er zijn geen 2 dezelfde mensen dus dat is er zowieso al. het is zo moeilijk uit te leggen. Ik bedoel eigenlijk dat er GEEN 2 dezelfde gothics, wiccas of satanisten zijn!
iedereen ervaart het anders en iedereen leeft anders binnenin zijn styl. Voor mij is het mijn leven, als satanisme verdwijnt ga ik mee ten onder, blijft het bestaan dan leef ik voor altijd. voor andere satanisten is het gwn zoals een huisregel, snap je op die manier zijn wij uniek ook al noem je ons Satanisten er zijn er geen 2 dezelfde. sommige doen rituele andere geloven niet in dat deel enz...

Ja, ik ben al vaak gepest geweest. ik zette enkele dagen geleden een foto op mijn rbx en ik kreeg een reactie:
"eiiik je gezicht is als mijn strond, vuile gothic ga nor je eigen land!!"

deze gast is wel zijn account kwijt!! met eigen land bedoelde hij de hel, domme gast de hel is geen land maar EEN WERELD
mijn wereld , mijn thuis dus dat was niet echt een belediging.
maar als mensen me uitschelden krijgen ze daar heel veel spijt van dat BELOOF ik.

LIFE AND LET LIFE
keep it existing !!!

xxx