De meeste mensen denken dat goths depri, afstandelijk, verlegen eijn of de zin van het leven niet meer zien.
Dat allemaal is echt zever.
Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik de gelukkigste mens op aarde ben! Mensen vroegen is aan mij of ik me niet belachelijk voelde om zo GEkleed(niet VERkleed) rond te lopen.
En ik moet ze allemaal teleur stellen ik zit voor 100% vol met zelfvertrouwen. Ik voel me veel beter nu, zelfs meer geaxepteerd veel mensen respecteren me nu en veel hebben schrik van me

echt lache

, sommige noemen me duivelaanbidder, duivelskind, kerkverander weet ik veel. maar waarom zou ik me daar druk om maken

"Het laatste wat ons kan schelen is wat de buren er van denken" (das mss 1 ding dat ons goths 1 geheel maakt deze uitspraak denk ik weldat voor alle goths gelt.)
Ik zit op een katholieke school en die zit prop vol met Gothics zoals ik al zei veel christenen gaan over naar gothic. ik heb nooit die zever in de bijbel geloofd heb zelfs nog nooit een bijbel vast gehad. op school zijn er soms mensen 99.9% zijn dat Gabbers die ons uitschelden. In de 11 regels der aarde staat: al lopend in open of neutraal terrein, val niemand lastig. indien iemand u lastig valt vraag die geen daar ee op te houden. doet die persoon dat niet, vernietig hem! wij satanisten houden ons aan deze RICHLIJNEN, wij vragen hun op te houden doen ze dat niet draaid het uit op een vechtpartij(we doden niet!). wij zullen nooit de eerste klap uitdelen want "LIVE AND LET LIVE"
xxx