Onderwerp: Holland holland
Enkele bericht bekijken
Oud 27 June 2006, 15:43   #74
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bartje518
Wat heeft dat ermee te maken? Ik heb vroeger wel gevoetbalt en trap nog regelmatig een balletje. Maar dat heeft natuurlijk niets te maken met mijn betoog waar je verder helemaal niet op ingaat
Nou dat vind ik dus wel.. De situatie is gewoon heel anders als je ècht ergens voor speelt. Er is gewoon absoluut een verschil tussen toneelspelen (je bent geen slachtoffer van een elleboogstoot, kopstoot of wat dan ook) of gewoon theatraal naar de grond gaan om duidelijk te maken dat er daadwerkelijk wat gebeurd is. Figo doet duidelijk het eerste en dat verwerp ik ten zeerste, dat laatste hoort in mijn ogen wèl bij het spel. Ik heb afgelopen jaar (we waren in degradatiegevaar) een elleboog gehad, nadat ik in de eerste helft door dezelfde persoon werd geslagen. In eerste instantie deed ik niets uit op de klap in mijn gezicht (de scheidsrechter had toch niets gezien, dus het heeft geen nut). In de tweede helft met de elleboogstoot wist ik wel zeker dat iedereen het gezien had (iig de scheidsrechter, de grensrechter, de keeper en de trainer van de tegenstander) dus vervolgens ging ik lichtelijk overdreven naar de grond om duidelijk te maken wat er gebeurd was. In mijn ogen is daar niets mis mee als je ècht een stoot krijgt. Waarschijnlijk kun je dat gevoel alleen begrijpen als je zelf voetbalt of in zo'n situatie gestaan hebt.
Bazzemans is offline