Onderwerp: satanisme, waarom?
Enkele bericht bekijken
Oud 27 June 2006, 18:20   #59
Satanisch_girl
Guest

Standaard

mijn lief kent me al 6 jaar lang die weet nu wel oe ik ben. Ik kraak niet-goths niet af. veel mensen keuren mn uiterlijk wel goed en weinige keuren het af. zowel skaters als andere zeggen dat het goed staat. bij mij in mijn gemeente respectere de gothics iedereen en praten met iedereen het is raar dat het daar bij jou op school anders gaat maar ik bedoel gewoon als je nog nooit te maken hebt gehad met een gothic en bv skater bent. en dan een goth zijn uiterlijk zou afkeuren. zou het die goth niets kunnen schelen omdat je er nog nooit iets mee te maken hebt gehad hoe kan je dan weten wat mooi en wat niet mooi is. wat wel waar is dat gothics een hekel hebben aan wanne be's, mensen die bv denken dat ze gothic zijn maar naar r&b luisteren dan ben je geen gothic en is het een belediging voor een goth. wij goths moeten enorm opboksen tegen vooroordelen en vinden dat dus niet leuk. in jou geval zijn die goths op jou school mss zelf wel wanne be's en accepteren ze je daar om niet. een echte goth accepteerd iedereen en heeft respect voor iedereen. tenzij je hem zomaar uitscheld of beledigt dan zal je het respect voor altijd verliezen, en verdien je het niet.

xxx

Laatst aangepast door Satanisch_girl : 27 June 2006 om 18:23