Lief van jullie dat jullie me toch verdedigen
Ik ben normaal ook een christen ik ben gedoopt heb m'n 1ste communie en m'n plechtige gedaan en k'wil ook trouwen later. Ik heb nooit echt gelooft in een oppegod. maar de laatste jaren ben ik gaan nadenken over god enz en dan kwam ik tot de colclusie dat er al veel bloed verloren is gegaan. bv de kruistochten vechten tegen de vijanden van de kerk tegen de islam da ketters en de heidennen, maar de islam gelooft toch ook ik god

en nu in Irak is er nog steeds ruzie vanwegen de godsdiensten. Als je de 9 verklaringen, de regels der aarde, de 9 zonden en de satanistische punten eens zou lezen wordt echt wel duidelijk dat wij satanisten niet zo "wreed" zijn als wordt gedacht. enkel in de regels der aarde staat dat als je wordt lastig gevallen op open terein je die persoon moet vragen daar mee op te houden doet die dat niet, vernietig die gene. das de enige "bizzare" regel. maar de 11 regels der aarde zijn richlijnen en worden zelden na geleeft door satanisten.
(als je wil zet ik ze hier wel is neer misschien helpt dat om m'n geloof te begrijpen

)
xxx