Onderwerp: Vooroordelen
Enkele bericht bekijken
Oud 29 June 2006, 23:08   #35
Satanisch_girl
Guest

Standaard

Eum srr hoor maar ik heb helemaal geen kut jeugd gehad
Ik las er wat over en kwam in contact met andere goth's en satanisten en het was gwn super leuk om al hun verhalen te horen hun kledingsstyl vond ik mooi en hun muziek is mega

nu maak je weer een vooroordeel niet elke gothic had een kut jeugd en dan nog ik zit nog MIDDEN in m'n jeugd
ik heb het echt gehad met al die mensen die zich 100000 keer beter vinden dan mensen die deel zijn van een subcultuur
ik heb goed nieuws voor je mij zie je hier niet meer terug ik zit hier al een hele kut week m'n best te doen mense uit te leggen wat het is maar nog steeds zijn er mensen die het een sekte noemen of ik aanbid de duivel voel me beter dan andere...
je zou voor minder jezelf weg draaien van de wereld je zou voor minder je zelf afzonderen goths durven tenminsten nadenken over mensen zoals jij. en hun en mijn conclusie? DE MENSHEID IS OM ZEEP ZE HEBBEN GEEN VERDRAAGZAAMHEID MEER ZE KEUREN ALLES AF WAAR ZE NOG NOOIT VAN GEHOORD HEBBEN ZE BREKEN ME AF TOT ELK LAATSTE GOTHIC BOT IN MIJN LICHAAM!! en nu kan je weer gaan zieken dat ik vooroordelen maak. geef toe je zeikt me al heel de week af bij elk onderwerp

hopelijk zien sommige in wie hier nu de zeikerd is ...