Citaat:
Origineel gepost door Headliner
 alsjeblieft gast...
wat nou discussie? hij vindt dat er niks mis is met gelovigen, ik zeg daar alleen maar 1 ding over, ik wil niet meteen een hele debat voeren ofzo 
en dat jij een groepje Marokkanen stoer vindt zegt meer wat over jou
en ga nou maar weer fijn omatjes beroven en fietsen stelen met je gelovige matties
|
Dat ene ding wat je daar zei laat dan maar even zien hoe dom jij uit je doppe kan kijken. Als je criminelen en gelovigen nog steeds niet kan onderscheiden, wat een kunst is aangezien je toch in een redelijke groot dorpje woont, dan heb je de afgelopen jaren totaal niet opgelet en volgens mij helemaal niks geleerd van de maatschappij.
En gedraag je even volwassen met die laatste zin van je, het is niet stoer maar komisch

Maar dat weet je zelf vast wel
@PFP: Er zijn inderdaad een grof aantal mensen die geloof als excuus gebruiken, maar jij weet volgens mij wel dat dat een apart groepje is. Ik ga zelf veel met gelovigen om (ja sorry ik woon in een stad mensen) en geloof mij nou, iedereen die een geloof heeft (als voorbeeld islam) schaamt zich voor een teef die met make up rond loopt, strakke kleding maar dan toch een hoofddoekje draagt. Natuurlijk heb je ook andere mensen die een geloof als pointofview gebruiken, maar terroristen kan je niet vergelijken met de gelovigen hier
Of weet je, ik ga er zeker weer te serieus op in -.- ADB /shoo Cho, /shoo!