Onderwerp: anale seks op 13de
Enkele bericht bekijken
Oud 1 July 2006, 14:14   #5
Watershyne
Guest

Standaard

Kijk, nou wordt het voor mij wat duidelijker...
Ik heb zelf geen ervaring daarmee en later kan ik je ook niet helpen, want ik ben wat beter voorgelicht dan jij. Ik weet wat seks is en wat niet..

Afijn,

Die gevoelens voor kinderen van die leeftijd zijn niets meer dan een projectie van die 'supertijd' Dit moet je zien los te laten, want jij blijft daardoor in die tijd (het verleden) steken en dan kan je nooit openminded de toekomst in..

Je moet openstaan voor een gezonde relatie, waarvan seks een van de vele onderdelen is.

Seks is niet alleen lichamelijk genot. Het is ook dicht bij elkaar zijn, iemand vertrouwen en jezelf compleet aan iemand geven. Het is er op gericht om het elkaar naar de zin te maken...

Zoiets vindt je bij kinderen niet. Omdat jij ouder bent is er behalve sprake van vertekend beeld (aan jouw kant) ook sprake van een kromme machtsverhouding. Ik kan niet veel kinderen noemen die vrijwillig seks willen hebben met iemand die veel ouder is dan zij. Er zijn er zelfs een heleboel die uberhaupt nog geen seks willen hebben.

Als jij met die gevoelens blijft lopen versterken ze alleen maar. En hier kunnen behalve jijzelf ook kinderen de dupe van worden, dus dat is absoluut niet goed.

Wat jij moet doen is dat verleden loslaten. Je moet je niet zozeer focussen op seks als wel op een relatie met iemand... Geef daar gewoon aan toe, sta ervoor open.. Dan komt seks vanzelf als het daar tijd voor is.