Enkele bericht bekijken
Oud 5 July 2006, 17:40   #15
RandyJC
Lid

Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kampie
Het was misschien niet zo handig om dat te roepen, maar in een opwelling roep je wel eens dingen. Zeker wanneer zij boos is om niets.
Nou deze opwelling van jou doet me denken aan me eigen situatie.

Ik had destijds toen ik nog in zwolle woonde, ook een vriend.
Omdat ik voor'n een baan een auto nodig had om me te kunnen verplaatsen buiten de OV tijden kon ik 750 euro lenen van een vriend van mij.

Na denken toch ook maar gedaan. Omdat het toch om me toekomst ging. Ik heb de auto gekocht en ben toen ook verhuist naar Den Haag. De afspraak was dat ik het in Juni volledig terugbetaald had. En dat kon ook makkelijk.

Maar omdat diegene ineens zijn geld nodig had ging die zeggen dat die het in Februari moest hebben. Nou dat ging me niet lukken zei ik.

Ik proberen van alles te regelen maar tevergeefs.
Paar weken later zei die. Als je het geld niet morgen hebt dan ga ik naar de poltie en ga ik aangifte doen.

het idee dat hij zijn geld wilt hebben is zijn volste recht natuurlijk en begrijp ik volkomen. Maar dat hij dan naar de politie wilt gaan om dit, dan denk ik van ben jij nou heel mijn leven al een beste vriend van mij?

Het is zoiezo niet verstandig om geld te lenen van iemand vooral niet als het om een erg groot bedrag gaat. Uiteindelijk heb ik het toch nog allemaal kunnen regelen en hem het hele volle bedrag betaald die dag.

Maar denkna bij wat je wilt gaan doen, je kan er nml iemand persoonlijk mee in de problemen werken. Probeer dus met veel vragen erna het geld terug te vragen.