Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur
Logisch dat je je geld terug wilt, maar als je zo'n heel verhaal op het forum zet kan ik me voorstellen dat je je niet geliefd maakt. Dat kan toch gewoon persoonlijk lijkt me? Als ik dat verhaal lees wat je op jullie forum hebt gepost dan komt het heel erg jaloers en stokerig over en dan zou ik ook de geldkwestie - als ik haar of hem was - snel verkeerd opvatten en in de verdediging schieten.
|
Ik heb het persoonlijk geprobeerd.. ze negeren mij beide.. ook negeerden ze wat ik graag wou dat ze tegen elkaar zouden zeggen.. daarom heb ik het openbaar geprobeerd, ook om haar kijk op de zaak naar voren te brengen.. dat negeert ze ook gewoon.. als ik echt jaloers zou zijn had ik wel andere dingen geroepen.. dingen die ze mij beide in vertrouwen hebben gemeld en wat niets met hun te maken heeft, alleen hun relatie wel tot een einde brengt... dat soort dingen ga ik echt niet roepen.. maar die dingen die gezegt zijn hebben ze mij verteld ten koste van de ander.. ik wil gewoon dat ze dat van mekaar weten.. het waren tenslotte vrienden van mij en ik wil dat ze eerlijk zijn..
Omdat ze plotseling boos werd om niets (haar borderline dus) was ik het beu.. mij voor alles wat slecht is uitmaken zonder reden.. nou prima.. dan wil ik asap mijn geld terug.. niet op haar manier, maar op de mijne..