Enkele bericht bekijken
Oud 7 July 2006, 04:04   #30
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie
Ik vind het eerlijk gezegd maar een wazig verhaal.

Je vindt dat ze eerlijk tegen elkaar moeten zijn? Lekker boeiend lijkt mij, waar maak je je druk over?
Op het moment van starten kon ik nog goed met beide opschieten dus wou ik dat beide eerlijk tegen mekaar zouden zijn.. lijkt me logisch.. eerlijkheid hoort bij een relatie.. en als zij de relatie voort willen zetten moeten ze eerlijk tegen mekaar zijn..
Citaat:
Zoiets op een persoonlijk forum plaatsen komt op mij over als het geklaag van een jaloerse ex. Ik kan je frustraties hierover wel begrijpen overigens, maar kun je er niet beter proberen boven te staan?
zoals al eerder gemeld had ik maar een licht moment van jaloezie.. als ik echt zwaar jaloers zou zijn geweest had ik wel andere dingen gemeld.. dat ik het op een forum zet waar al onze vrienden op kijken wou ik juist gebruiken om een ieder een gelijke kijk op de zaak te geven.. aangezien ze allemaal blind voor hun kiezen omdat het zo geweldig is dat zij binnen een week weer een relatie heeft.. notabene met een vriend van mij die op een bepaalde manier over haar denkt (dacht)
Citaat:
Vervolgens wordt ze om niets boos op je. Dit heeft te maken met haar borderline. Vervelend, maar kon je niet meer begrip opbrengen voor haar situatie?
Ik heb 1,5 jaar begrip gehad voor haar situatie.. maar momenteel kan ik niets goeds doen.. alles wordt als verkeerd opgemerkt.. een vriendelijke groet wordt bij haar al gezien als dat ik haar terug wil.. en dus ben ik een jaloerse lul..
Citaat:
En dus wil je je asap je geld terug? Anders niet?
Komen nog vervelende dreigementen bij ook. Als je haar huis leeghaalt ben je zelf nog strafbaar ook. Maar ik geloof niet dat je dat zult doen.
Nee.. iedereen die mij een beetje kent weet dat ik die rommel niet verkopen ga.. maar ik wil er graag een beetje druk achter hebben.. logisch lijkt mij..

Ik moet alles maar accepteren van hun. Maar niemand heeft begrip voor mijn situatie. Ik ben jaloers als ik de waarheid wil horen. Ik ben een lul als ik mijn geld wil hebben, terwijl ik daar recht op heb. Wees toch eens reëel!
Kampie is offline   Met citaat antwoorden