Enkele bericht bekijken
Oud 7 July 2006, 22:50   #1
K@rima!
Guest

Standaard Wat vind je irritant aan mensen van het andere geslacht?

In ''Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus'' van John Gray, wordt diep ingegaan op het verschil in denken tussen man en vrouw.
En die verschillen zijn voor mij zeker merkbaar, zoals het volgende:

Citaat:
Wachtende man irriteert bij shoppen
UTRECHT - 04/07/06 - (Novum) - Vrouwen ergeren zich tijdens het winkelen het meeste aan hun man als deze buiten de winkel op haar wacht. Ook de 'ik-wil-naar-huis'-houding van een man is een grote bron van irritatie. Dat blijkt uit een onderzoek van shopgirl.nl onder tweeduizend vrouwen tussen de 16 en 30 jaar. Beide ergernissen worden door dertien procent genoemd.

De topvijf van ergernissen wordt gecomplementeerd door gezeur dat de kledingkast van de vrouw al vol is (tien procent), zeuren dat het shoppen zo lang duurt (negen procent) en zeggen dat een kledingstuk dik maakt (acht procent). Drie procent van de vrouwen zegt zich eraan te ergeren als hun man naar andere vrouwen kijkt tijdens het winkelen.
Bron:http://www.tiscali.nl/content/article/nopme/447370.htm

Ik vind het irritant dat mannen zo anti-shoppen zijn. Verder vind ik mannen irritant, omdat ze soms zo lomp uit de hoek komen. Ipv even een arm om je heen slaan of hun mond dicht houden, komt er opeens een lompe opmerking uit.
En er zijn vast nog wel een paar dingen waar ik nu even niet op kan komen.

Wat vind je enorm irritant aan mensen van het andere geslacht?
  Met citaat antwoorden