Onderwerp: Italia! Italia!!
Enkele bericht bekijken
Oud 11 July 2006, 20:26   #33
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MrInsane
Ja slaat inderdaad nergens op dat iedereen het nu ineens al weer heeft over het EK 2008, maar ik bedoelde met mijn dubbele zinnen dat er op zich nix mis mee was met de selectie ik vond alleen persoonlijk dat ik het zelf anders zou hebben gedaan.
Bijvoorbeeld Matthijsen uit de basis houden en Boulahrouz laten spelen want die was gewoon ijzersterk.
Dat is maar een te kleine wijziging. Er deugde gewoon niks van het middenveld. De rol die een speler als Van Bommel mocht spelen was te gering en de rol die Sneijder toebedeeld kreeg veel te groot. Daar had een speler àla Pirlo, Zidane, Ballack of Riquelme moeten staan. Maar Van Basten koos voor een ligtgewicht. Een onbegrijpelijke blunder en dus deugde er van die selectie wat mij betreft niet zoveel.

Ik verwacht overigens dat we nooit zullen weten wat Materazzi gezegd heeft. Die zal het toch ontkennen (wat logisch is, zou ik ook doen want het zal wel weinig fraais geweest zijn)
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden