Enkele bericht bekijken
Oud 15 July 2006, 10:47   #33
little girl
Guest

Standaard

Als je iets leent heb je het genomen om terug te geven. Ik vind het dus terecht dat je je geld terug wil en helemaal nu het je relatie over is. Je zet er alleen wel druk achter. Jullie raken allebij wel erg opgewonden over iets dat ontzettend onbelangrijk is. Ze heeft dat geld geleent omdat ze geld nodig had. het kan natuurlijk heel goed zijn dat ze op het moment nogsteeds in geldnood zit. Ze heeft het geld gewoon niet. Als jij het niet nodig hebt. Zou ik het als gegeven zien. Anders kun je elke maand een beetje terug vragen. Bijv 50 per maand is al een veel mindere klap dan 400. Welk bedrag het wordt moeten jullie samen bespreken ga een keer met haar rond de tafel zitten om dat goed af te spreken en leg je standpunt uit.

Die uitspraken over elkaar daar zou ik niet teveel over nadenken. het is hun relatie. Als je dat probeert te beeindigen met deze argumenten komt dat misschien toch uit jaloesie. Ik denk overigens dat ze die uitspraken over elkaar deden. Zodat jij niet in de gaten zou hebben dat ze wat voor elkaar voelden.
Liefde is gewoon moeilijk.
  Met citaat antwoorden