Citaat:
|
Origineel gepost door Sander0201
Ik had maar een klein rolletje, hoefde eigenlijk niet eens iets te zeggen totdat er iemand 5 minuten voor dat we begonnen ziek werd.
|
O.o
In onze musical had groep 8 en juf Carly een cruise gewonnen naar Rangiroa. Verzorgt door de dikke deuro club. (waar ik bij zat

Ik speelde Yvette.) Quispel, die ook bij die club zat, hat dichtbij Rangiroa een eiland gekocht. Tango genaamd.
Het cruiseschip bleek uiteindelijk een oud vrachtschip te zijn. Toen kwamen we in een storm. Het schip zonk en we hadden vlotten gebouwd.
We strandde op het eiland tango. Daar blijkt dat Quispel bedrogen was. Want het eiland was van een afrikaanse koning, Zadè genaamd. Juf Carly werd verliefd op hem.
Maar Zadè had een gemeen plan bedacht waardoor elk lid van de dikke deuro club het eiland kocht. De kinderen van groep 8 hadden het door. En vertelde het aan iedereen.
Uiteindelijk bleek dat Zadè Zadelplof (een ander lid van de dikke deuro club) was. En toen kwam alles tog goed doordat Zadelplof en juf Carly gingen trouwen.
Het was een fantastische avond toen we optraden. Heel gezellig en een prachtig afscheid.