Enkele bericht bekijken
Oud 18 July 2006, 13:39   #4
patriesje
Guest

Standaard

Maar waarom wil je eigenlijk weten of hij verliefd op je was als je hem toch niet meer spreekt? Jij zegt ook dat je nu een andere jonge leuk vind dus waarom maak je je dan nog druk om die ene 'basisschool jonge' ?

Ik zou gewoon op die andere jonge afstappen die je nu leuk vind en als hij je niet leuk vind merk je dat van zelf en het is inderdaad niet leuk als je word afgewezen maar ja je moet alles een keer hebben meegemaakt en als je word afgewezen daar leer je ook alleen maar van. Als hij vind dat je te snel bent dan kan je volgende keer eerst na denken of hij het misschien niet te snel vind omdat julie elkaar nog nooit echt heb gesproken en zo.
Dus je kan er veel van leren als je word afgewezen.

Ik ben zelf ook zo een jonge moet op mij afkomen en gelukkig hebben ze dat bij mij ook allemaal gedaan want ik zou ook niet weten wat ik tegen hun moet zeggen.

Ik heb wel een keer gehad ik ging uit met een paar vrienden en ik had de hele tijd sjans met een leuke jonge.
Later hebben we gezoend op de dansvloer en we hebben telefoon nummers uitgewisseld maar we hebben elkaar daar nooit meer gezien en gesproken. Ik vond het wel jammer want het was best een leuke gozer:S maar ja zo zie je maar weer je kan niet alles hebben.

Ik hoop dat je hier wel wat aan hebt en ik wil graag van je horen hoe het is gegaan hahaha suc6 (Y)
  Met citaat antwoorden