Enkele bericht bekijken
Oud 18 July 2006, 20:48   #5
Goldie01
Guest

Standaard

Bedankt voor de reacties. En ik wil niet alleen een vriendje om er een te hebben, ik wil er natuurlijk wel verliefd op zijn. En ja, ik weet het dat ik eigenlijk niet meer met hem bezig moet zijn. Maar het is gewoon moeilijk om hem te vergeten. Hij behandelde mij namelijk anders dan andere meisjes, tegen mij zei hij nooit wat en was hij erg gesloten, terwijl hij tegen andere meisjes wel heel open en aardig was. Hij kan toch niet op al die meisjes verliefd zijn geweest en waarom behandelde hij mij anders?

Maar ik weet wel dat jullie daar ook geen antwoord op weten en dat ik daar waarschijnlijk ook nooit antwoord op zal krijgen ook.
En ik heb dus op school een jongen leren kennen. Hij begon spontaan met me te praten en wou alles van me weten. Hij gaf me een briefje waarop stond dat hij samen wou gaan eten in de pauze. Lief, he? Later zei hij via e-mail dat hij met me wou afspreken, maar helaas is dat er nog niet van gekomen. Een andere jongen op school is ook erg aardig en op msn is hij ook altijd aardig. Maar dat zegt nog niks natuurlijk. Op school raakte hij me zelfs nog een keer aan. Maar het punt is dat ik echt niks durf te zeggen tegen hun. Ik weet echt niet wat ik moet doen. En ik ga ook nog naar een andere school, dus zie ik ze ook niet meer. Alleen dan wel op msn enzo. Ik durf gewoon niet die eerste stap te zetten.
  Met citaat antwoorden