..zucht.. eindelijk 'n plaats waar je zo'n dingen kwijtkunt..
vanmij zo'n .. 4 jaar? ze weet het toch al zo'n 3.5 jaar, en zag mij ook wel zitten, we wisten het van elkaar maar hebben er nooit over gesproken, goed..: één probleem: we zagen elkaar te weinig, dus aarzelden we beiden om er echt voor te gaan.. enkel in de zomervakantie, wanneer we elkaar bijna elke dag zagen (en zien), waaiden die gevoelens wel eens héél hoog op, en, zoals in de film..zucht.., kwamen we dichter bij elkaar, en toen we op het punt stonden te kussen.. kwam m'n broer binnen..ongeloofelijk.. daarna (vorig jaar dus) is het wel nog 'n paar keer totvan die cliché-romantische dingen gekomen, maar het is nooit verder gegaan. nu, een eindje geleden was het fuif van onze jeugdbeweging en hadden we beiden al redelijk veel op, 'tipsy' zoals ze zeggen (je weet nog wel wat je doet, enzo, maar je durft en doet veel meer dan anders). Na een eindje buiten gezeten te hebben, hebben we elkaar dan maar eens vastgepakt, niets meer, niets minder, gewoon in elkaars armen.. en ja hoor, 2 minuten later kwam de hoofdleider daar aan en zei: ja, tis tijd om naar huis te gaan..typisch weer..dat gebeurt nou altijd.. zucht.. enkele dagen later besluit ik dan maar een brief te schrijven waar ik, na al die jaren, zeg wat ik voelde en voel voor haar, twee dagen later krijg ik een brief terug en schrijft ze dat ze het zelf niet weet... ze zegt dat ze niet weet wat ze moet doen: ze is namelijk enkel verliefd op mij wanneer ze me dan in de vakanties ziet..maar voor de rest (int schooljaar) voelt ze dan weinig of niks meer voor me (want we zien elkaar dan toch nooit) nuja.. tis nu weer zomervakantie, en kweet zelf nie meer wat ik moet doen.. zucht.. tis hopeloos.. want ik ben nog altijd hopeloos verliefd op haar, maar vraag me af hoe het nu verder moet..
kben blij dat ik het nu eindelijk eens kan vertellen, zelf al is het op zo'n forum.. want als jongen is het, hoe cliché ook, moeilijk om dat ergens kwijt te kunnen, want tegen je vrienden kun je dat nogal moeilijk vertellen.. alvast bedankt om te luisteren (en eventueel te antwoorden) zeker?
grt,