Onderwerp: Piercings?
Enkele bericht bekijken
Oud 31 July 2006, 13:59   #8
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kut_Aap
Oja, en nog iets.. ik wil al een tijdje een industrial, maar ik heb gehoord dat het vaak voorkomt dat het staafje tekort is, en dus je piercing naar de kloten gaat..
Weet iemand hier meer van?
Ik heb een industrial. Het is sowieso een vrij 'gevaarlijke' piercing omdat de gaatjes niet gewoon lukraak door je kraakbeen gezet worden, maar echt gelijk aan elkaar. Het staafje komt natuurlijk recht door 2 gaatjes heen, en het is lastig (denk ik ;p) om die gaatjes precies recht naar elkaar te zetten, zeker omdat ze een beetje 'schuin' door je kraakbeen komen (fucking pijnlijk ).
Daarbij komt inderdaad dat het mogelijk is dat je staafje te kort is.

Er tegenover staat dan weer dat als je bij een écht goede piercer komt, dat die precies meet hoe lang je staafje moet zijn en hoe en waar precies hij de gaatjes moet zetten (dat meet ie helemaal uit), dus dan is het geen probleem. Je hoort ook in het begin (voor ongeveer 3 maanden) 2 losse staafjes te krijgen (voor genezing altijd beter dan ringetjes!), en daarna pas de lange staaf.

Ik ken een meissie waarbij die helemaal verkeerd is gezet en ze was er net op tijd bij om te voorkomen dat d'r oor voor altijd naar de klote zou zijn, dus pas op
Ik kan je wel aanraden om bij On Edge (zoutmanstraat Den Haag) of Body-Pleasures (Maastricht, vlakbij het Vrijthof) te gaan. Dan weet je 99,9% zeker dat het goed zit.