Enkele bericht bekijken
Oud 8 August 2006, 16:01   #4
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Melissa =)
Heyy ik wil graag van jullie weten wat is nou de stomste openingszin die jullie óoit van een meisje of jongen gehoord hebben? Die van mij is:

'hey als ik nu jou drankje betaal ga je dan met me naar bed?'

Ik snap niet hoe een jongen het in zn hoofd kan halen om zoiets tegen een meisje te zeggen maargoed, dat drankje heb ik niet gekregen natuurlijk
Ik zal je uitleggen waarom een jongen dat aan een meid kan vragen, zo ingewikkeld zit het niet in mekaar.
Mannen gaan vaak in "Kuddes" naar de kroeg of discotheek in dit geval, dan drinken ze bier en hebben ze een geweldige tijd.
Toevallig zijn er altijd vrouwen aanwezig (echt een andere reden hebben wij niet om uit te gaan!) en omdat we in "kuddes" zijn gaan we lol maken over de rug van de vrouwen.
Snap je het nog een beetje?!?!, Mooi gaan we door!
Maar soms gaat deze humor bij het meisje niet in het hoofd als humor maar een serieus aanbod.
Gelukkig hebben velen mannen deze vrouwen te pakken, anders zouden er te veel fouten op 1 avond gemaakt worden.
Dus zo moeilijk is het niet waarom mannen dit doen, want we vinden het gewoon leuk en kunnen er mee weg komen.
Soms wel met een klap in het gezicht, maar das een bijzaak.
Maar niet te vergeten stemmen sommige vrouwen ook wel eens in met dit aanbod (wat eigelijk dus niet serieus bedoelt was) en das ook een van de redenen dat we dit proberen
Ik lul nu wel genoeg onzin dus ik hoop dat het duidelijk is
  Met citaat antwoorden