Citaat:
Origineel gepost door L_angeldc
Ja moedig dat kind vooral aan zeg :s
@ topicstarter; het is duidelijk dat wat jij doet erg ongezond is, en hoewel meerdere mensen dit al hier gezegd wil je er niet naar luisteren. Wat vinden jouw ouders hiervan? Of je vrienden? Of iemand in jouw naaste kring, een bezorgde buurvrouw voor mijn part. Moedigen zij jou ook aan hiermee door te gaan? Zo ja dan zijn zij nog fouter bezig dan jij.
Als jij je schuldig en dik voelt als je op een dag 800 kcal hebt gegeten, nou dan is er echt wat mis met je en moet je zeker iemand zoeken die je kan helpen. En dan niet iemand die ja en amen zegt op wat jij vertelt, maar een professioneel iemand die objectief is  .
Anyhow, als antwoord op je 'vraag': Je vriendin heeft gelijk.
|
Dat bedoel ik ook niet. Het kwam er misschien anders uit dan ik bedoelde. Ik gaf haar ook advies om er met mensen over de praten. Ze hoeft niet in een keer heel veel te gaan eten. Zo simpel is het volgens mij niet. Met ga zo door bedoel ik dat ze in kleine stapjes steeds meet gaat eten. En wat impressions zei klopt niet. Het gaat dus steeds beter met haar en hij zei dat ze anorexia krijgt als ze zo door gaat. Als iedereen nu hele nare dingen tegen haar zegt voelt ze zich alleen nog maar rotter. Zoek hulp en dan komt het wel weer goed, denk ik. Vooral moet je er met iemand over praten.