Enkele bericht bekijken
Oud 22 March 2002, 17:53   #6
suisine
Guest

Standaard

Een eetstoornis is meer omvattend dan alleen het eten, veel meer, het eten is eigenlijk maar een klein deel van het geheel Het belangrijkste is, zoals je al van anderen hebt kunnen lezen, is dat je tevreden met je zelf bent/wordt. Zolang je niet tevereden met jezelf bent heeft een dieetiste weinig zin. Je moet er namelijk helemaal achter staan en dat gaat niet als je niet helemaal achter jezelf staat. Tevreden met jezelf zijn is moeilijk, ik denk dat er maar heel weinig mensen helemaal tevreden met zichzelf zijn, iedereen heeft wel wat aan te merken op zichzelf. Het belangrijkste is dat je leert leven met jezelf, zowel de pos. als neg. punten. Laat het eten niet de vraag/punt van de dag worden. Er zijn veeeeeeel belangrijkere dingen dan dat. Wanneer je dat gaat beseffen ben je al heel ver. Geniet ook van het eten en dus ook van je leven. wat is er nou leuker, onbezorgd lol maken met je vrienden en vriendinnen en lekker genieten van alles, of elke minuut van de dag je afvragen wat je gaat eten of naar jezelf kijken of je wel niet iets te dik bent. Dat laatste is echt zonde van je tijd als je daarmee bezig bent. Bedenk dat goed! Maak afwegingen wat voor jou belangrijk is en waar je voor gaan wilt in je leven. Zorg dat jij die gelukkige uitstraling krijgt die je behoort te hebben en niet die bedenkelijke uitstralng, waarbij je je dus steeds zorgen maakt. Echt, je zult het merken, hoe vrolijker jouw uitstraling wordt, hoe meer vrolijkheid je treug krijgt van iedereen. Mocht je willen praten, neem dan kontakt met me op, ik vind het fijn als ik iemand kan helpen, en kan leren wat ik heb geleerd. Liefs, Suisine
  Met citaat antwoorden