Enkele bericht bekijken
Oud 12 August 2006, 21:10   #222
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

De reden die van Basten noemt is ook erg sneu.. Niet goed genoeg?

Zeg dan gewoon dat hij vindt dat RvN en MvB niet passen in het (ajax)systeem dat hij wilt gaan spelen en dat hij daarom geen basisspelers in ze ziet en dat hij ze als reserve niet zal selecteren.

Maar goed, dit zat er natuurlijk wel aan te komen. Het is een grote lachwekkende zaak zo. De kwalificatie rollen ze door. Iedereen weer blij dat er 28 wedstrijden op rij gewonnen zijn en het EK wordt of weer een flop, of van Basten bewijst dan eindelijk zijn genialiteit.
Ik ben bang voor het eerste.

Dat hij niet voor Stekelenburg kiest als tweede keeper kan ik nog begrip voor opbrengen. Ik vind Stekelenburg namelijk ook absoluut niet goed genoeg. Veel te onzeker, dramatisch op hoge ballen... Meevoetballend en qua pure reflexen is hij overigens wel oke.
Wat een geluk dat vd Sar doorgaat, want ook Timmer vind ik helemaal niets. En verder loopt er in Nederland erg weinig rond. Ik hoop dat men bij Ajax snel kiest voor Vermeer, dat Tim Krul in Newcastle zich goed blijft ontwikkelen en misschien kan Michel Vorm zich nog goed blijven ontwikkelen en over een paar jaar de stap naar een topclub maken.