Enkele bericht bekijken
Oud 19 August 2006, 17:15   #109
Jamiel
Guest

Standaard

zo'n persoon zou het helemaal verpesten bij mij, die kan het echt schudden ook al zou hij komen met smoesjes als: " oh ik heb er zo'n spijt van ik zal het nooit meer doen, ik had drank op, het was zo gezellig, het was echt niet meer dan zoenen" en " ik hou echt alleen van jou ! "

1. Fout," je zult het nooit meer doen ". Als je het nu hebt gedaan, zul je bereid zijn het later ook weer te doen.
2. Fout, " je had teveel drank op ". Hoe erg je ook heen bent, je vriend(in) en jullie leuke belevenissen met elkaar: die hersencellen zijn dan heus niet in 1 keer afgestorven hoor.
3. Fout " het was zo gezellig ". Gezelligheid kan ook zonder vreemdgaan. Je testosteron kan wel even in toom worden gehouden hoor. (in geval van vrouw: Ff geen axe-effect )
4. Fout " het was echt niet meer dan zoenen ". Zoenen hoort iets moois te zijn, je hoort de liefde dan te voelen. Als je willekeurig een persoon staat af te lebberen ben je wel heel verkeerd bezig. Je kwetst de band in jullie relatie, want het komt dan over alsof je wat van jullie hebt gedeeld met een ander.
5. Fout " ik hou echt van jou ". Je houdt niet (voldoende) van iemand als je vreemdgaat. Als je echt gek op iemand bent, dan ga je voor die persoon en zie je de anderen niet meer als een potentiele "prooi". Je wilt dan je leven en belevenissen met elkaar delen. Ja shit he, dat het misgaat?

Oh nee, diegene kan het schudden. Het hele vertrouwen is dan weg.
  Met citaat antwoorden