Ik vind vreemdgaan als je met een ander zoent/tongzoent of meer.
Flirten mag opzich wel. iedereen heeft namenlijk een beetje erkenning nodig. als het maar niet teveel is en gewoon onschuldig + niet de hele tijd voor me neus. gewoon doen als ik er niet bij ben. want als ik er wel bij ben moet zijn aandacht naar mij toe.
als mijn vriend met een ander zou zoenen. Denk ik dat ik het hem wel vergeef. Gewoon omdat ik een slapjanus ben en hem alleen uitscheld inplaats mijn grenzen aan te geven. Ik wil hem natuurlijk ook niet meer kwijt. Anders had ik ehm al wel gedumpt. Als hij sex heeft met een ander zou ik gek worden en zou het gewoon uitgaan omdat ik er ziek van ben en er niet mee kan leven.
Dat verhaal als je vreemdgaat in welke vorm dan ook dan is er iets mis met je relatie. Daar ben ik het niet mee eens. iedereen wil weten of hij/zij aantrekkenlijk is voor andere. Kijken hoe ver je kunt gaan. waarom zou je als je een relatie hebt je niet meer als viespeuk mogen gedragen? Je bent toch nogsteeds dezelfde en als je dat nauw leuk vind." Je behoeftes zouden weggenomen moeten worden door 1 persoon. de juiste persoon zou dat moeten kunnen." klink beetje als een fabeltje. Het hoort wel zo. maar we zijn allemaal mensen. Mensen zijn stomzinnig en kunnen zig niet inhouden.