Onderwerp: Lowlands 2006?
Enkele bericht bekijken
Oud 20 August 2006, 13:08   #26
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Watershyne
Nix geen geld neerleggen
Werken

Gratis entree, gratis vervoer, gratis eten en drinken (mits je 't bij de weg laat)

Krijgt een shirt van LL..

Als je maar braaf 4 uur per dag werkt
Hoeveel kreeg je per dag? Wij moesten acht uur werken en kregen 25 euro daarvoor.

Citaat:
Origineel gepost door Stevie
ik ga voor arctic monkeys
Ik ben bijna tegen die zanger gelopen. Erna zag ik hen staan op het podium en dacht ik van "Hé, die ben ik daarnet tegengekomen."

Hun optreden was wel echt goed, ik weet niet hoe het in Nederland was. (Trouwens heel veel Nederlanders en Ieren en Britten dit jaar. Wij hebben met een Nederlander staan praten en die zei dat pukkelpop gewoon veel meer voordelen had dan lowlands. Ik weet niet in hoeverre dat waar is.)

En de muzikant van een andere groep heeft me proberen verleiden . (Die kerel was best wel knap, maar zag er zes jaar ouder uit dan hij was.)

Waar wij zijn naar gaan kijken:
Dr. Lektroluv, Beck, Radiohead, The Racounters, Keane (waar we na anderhalf nummer zijn weggelopen), fear factory, ministry, massive attack, the arctic monkeys, het nationale orkest van meulenberg (waar we moesten werken), the shovels, foxylane, officer jones & his patrol car problems
We hadden er nog wel een aantal willen zien, maar wegens tijdgebrek of optredens die samenvielen lukte dat niet altijd.

Laatst aangepast door thali : 20 August 2006 om 13:15
thali is offline   Met citaat antwoorden