Citaat:
Origineel gepost door Eagle_Forest
Ik heb een relatie met mijn docente frans ... We zijn nu al 7maanden samen en waren daarvoor 2maand goede vrienden. We hebben alles al gedeeld in bed en daarbuiten... van films en rosées is er dus ook al sprake van geweest. Wat we doen is compleet legaal, maar eigenlijk niet volgens de schoolregels. Daardoor zou een van ons beiden moeten veranderen van school.
Het probleem is dat we alles geheim doen en dat mijn ouders het niet weten. Haar ouders zijn er 2maanden geleden achtergekomen en die wouden alles boycotten. Maar onze liefde had dat spel gewonnen, maar zij begint meer en meer zin te krijgen om een beetje afstand te nemen en het gewoon verder te proberen als vrienden, omdat zij dat hele geheimzinnig gedoe niet meer aankan en zij tegen haar vrienden moet liegen en nooit eens met mij in het openbaar door de stad kan lopen bijv.
Voor mij is dat ook niet gemakkelijk, maar ik kan dat begrijpen dat dat voor haar ook zo niet is. Voor mij werkt het tot nu tot nog redelijk goed ... maar ik ben ergens wel bereid om die ruimte haar terug te geven omdat ik het erg vind voor haar dat zij nu opeens zo'n mysterieus leven moet ondergaan. Ik zou het erg spijtig vinden mocht ze er een defenitief punt achter willen zetten.
|
Zou je ons niet kunnen vertellen hoe oud jíj bent en hoe oud jouw lerares is?