Enkele bericht bekijken
Oud 31 August 2006, 22:03   #11
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door thali
Dat zijn dan louter 'opvliegingen'? Als je haar meteen weer zomaar vergeet, ligt het dan niet aan het feit dat je haar gewoon slechts oppervlakkig leert kennen en er maar kortstondig een contact mee hebt gehad? Als je iemand leuk vindt en die echt beter leert kennen en ook bepaalde eigenschappen en trekken en weet ik veel wat van haar weet te waarderen, dan is de kans groter dat daar iets moois uit bloeit. Hetzij een relatie, hetzij een vriendschap.

Ik zit net met het tegenovergestelde probleem eigenlijk . Ik word niet snel verliefd, maar een poos geleden had ik het te pakken en nu ben ik echt al te lang verliefd op eenzelfde kerel. Hij heeft niet echt iets bijzonders. Ik weet niet wat ik in hem zie. En toch...
En ondertussen sta ik niet open voor andere contacten waardoor ik hem zou kunnen vergeten .
Das nog slechter dan ik Hoewel ik in feite ook lang hetzelfde heb gehad/nog steeds heb. Er is een meisje dat ik al heel lang ken, goed ken (alsof we broer en zus zijn) en ik heb gewoon een enorm zwak voor haar. Maar echt verliefd ben ik niet (meer).

En nu heb ik oppervlakkig veel contacten, maar ik erger me gewoon heel snel aan meiden als ik ze ook maar iets beter leer kennen. Of ze hebben niks te melden, of ze hebben alleen maar dingen te melden die mij niet boeien, of ze hebben andere rare trekjes.. Misschien ben ik dan wel teveel eisend, maar ik vergelijk ze altijd weer met dat ene meisje en vergeleken met haar vallen ze altijd zwaar tegen
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden