Enkele bericht bekijken
Oud 1 September 2006, 14:24   #125
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Buys is een typische Feyenoord-speler, maar absoluut geen speler voor een 433-systeem. En Charisteas heeft dat ook al aangetoond niet te zijn. Dus ik ben benieuwd wat Koeman gaat doen nu.

Over de PSV-aankopen ben ik ook niet laaiend enthousiast. Ik ga er vanuit dat Kluivert erg weinig kost qua salaris. Dus dan ben ik bereid mijn persoonlijke afkeer van zijn persoon aan de kant te zetten en hem het voordeel van de twijfel te gunnen.
Hij komt op mij overigens zeer gemotiveerd over. Extra trainingen deze week, terwijl de rest van de groep naar huis is etc. Dat doet me hopen dat PK qua mentaliteit er op vooruit is gegaan.

Tardelli is in principe een best goede aankoop. Op het WK <20 was hij een van de betere spelers. Maar het schijnt wel een erg lastige jongen te zijn. En zijn doelgemiddelde is ook niet denderend.

Kromkamp ben ik ook niet van overtuigd. Heb ik altijd een beetje een op de AZ-hype mee omhooggevallen voetballer gevonden. En die mening veranderd niet nu hij in PSV-shirt speelt. Maar het zal absoluut voetballend een verbetering zijn tov Lamey.

Ramzi vind ik wel een goede aankoop (huur?) van Roda. Vind Roda tot nu toe een degelijk, maar weinig denderend elftal. Ramzi kan er wat meer voetbal in brengen. Bij de echte top is hij gewoon mislukt, maar bij de subtop bracht hij altijd echt iets extra's. Bij Willem II erg goed en vorig jaar in zijn huurperiode bij Utrecht voegde hij echt veel voetbal aan dat elftal toe. Ik denk dat je best tevreden mag zijn met Ramzi.

Laatst aangepast door Tyskie : 1 September 2006 om 14:28
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden