Citaat:
Origineel gepost door Psycho_Killer
Tyskie,
zeker nooit gehoord van een veronderstelling?
Stevie,
Dus je wou zeggen dat je niet beter bent dan van Basten? Waarom kanker je dan zo op hem? Je weet waarschijnlijk half niet wat voor een werkzaamheden hij heeft.
Als je dan zo'n grote mond hebt en het beter weet doe het dan een keer zelf?
Iedereen zeikt altijd maar op de bondscoach, terwijl ze het zelf waarschijnlijk geen haar beter doen.
Zelfde met de spelers, wordt ook op gescholden dat ze hem hadden moeten passen of hadden moet schieten, maar zelf zou je de bal nog geen 2 minuten in bezit kunnen houden.
Ga is een keer een echte mening hebben, en een echte analyse maken en niet de schuld schuiven op 1 persoon.
|
van basten heeft z'n diploma's om daar op de bank te mogen zitten en ik niet, dus daarom staat hij boven mij. en wat voor werkzaamheden hij verder heeft zal mij een zorg zijn.. het gaat mij om de beslissingen die hij neemt. dus jij vindt dat je geen mening over iemand mag hebben als je er zelf geen ervaring meehebt? ik voetbal nota bene zelf, ik weet echt wel genoeg van het spelletje om er een mening over te hebben. en dan nog, waarom zou ik me voor het geven van een mening moeten verantwoorden? komop zeg...
en we kunnen wel een echte analyse maken van de wedstrijd van gisteren, maar ik denk dat dat nog veel zinlozer is