Enkele bericht bekijken
Oud 4 September 2006, 18:29   #10
little girl
Guest

Standaard

IK heb best wel duidenlijke mindere tijden en betere tijden gehad. in groep 7&8 zat ik helemaal niet goed in mijn vel. had weinig goeien vrienden en helemaal niet op mijn basisschool ik verveelde me ik snapte alles toch wel en was snel klaar met werk. Er waren weinig dingen die me gelukkig maakte.
In de brugklas en 2de klas ging het heel goed was super blij met nieuwe bezigheden en vreinden. liep over van geluk.
Nu begin 3de gaat het weer een stuk minder het is 2 maanden uit met mijn vriend nauwja ex. Ik heb het nogsteeds niet afgesloten. Ik was degene die het uitmaakte. want ik werd gek wist niet meer wat ik dacht voelde en iedereen was moeilijk aan het doen vooral mijn moeder. Ik ben pas 14 en nauwja had het niet meer. besloot hem te dumpen en weer een normaal leven te krijgen. maarja zo werkt het niet met liefde en heb nergens zin in en voel me rot. heb goeien dagen en slechte. S'avonds stort ik vaak toch nog wel in. het is rot. nadat het uit was werd een hoop toch wel duidenlijk. maar ben nogsteeds beetje in de war en heb moeite met mijn moeder enzo.
  Met citaat antwoorden