Onderwerp: satanisme, waarom?
Enkele bericht bekijken
Oud 4 September 2006, 20:09   #97
Satanisch_girl
Guest

Angry

Dat iemand iemand anders neersteekt heeft daarom niets met zn geloof te maken.
het mag trouwens niet, mensen vermoorden is tege the satanic bible. als die gast lid was van een groep sataniste zouden zij hem zo "verbannen" uitsluiten dus.

ooit was er een artike over een familie waar in hun huis overal stukken van lijken lagen en het bed gebruikt was als altaar, er waren boeken gevonden over satanisme.en dus verklaart de krant satanistische familie vermoord en offerd mensen. er is niemand van de krant die ook maar weet wat satanisme is. er lag een boek erover in het huis. dat zegt nog niets, het bewijst helemaal niet dat die mensen satanisten waren en dan nog als ze mensen offeren zijn het geen satanisten want nog eens NET ZOALS IN DE WET MAG DAT NIET VAN DE SATANIC BIBLE

eum.. ik weet niet waar de vraag was wat is satanisme en waarom is er satanisme? als je de antwoorden niet wil weten blijf dan uit deze topic weg. ik mag toch antwoorden op vragen van andere of niet soms?

en dan nog je zegt "eentje" eentje is niet iedereen, wrm veralgemeen je het? ik heb nog nooit iemand vermoord:s:s en ben het ook niet van plan!! de enige die hier de dag van vandaag veel moorden op hun geweten hebben zijn skinheads. die zich ff klede als een goth om niet herkend te worden ook subtiel...