Enkele bericht bekijken
Oud 5 September 2006, 23:41   #50
Watershyne
Guest

Standaard

Oh hahaha! De eerste keer was toen we nog niet verliefd op elkaar waren. We kenden elkaar viavia en hadden alleen via msn nog maar met elkaar gepraat. Op een gegeven moment zouden we allebei op dezelfde verjaardag komen, maar ik kreeg op het laatste moment huisarrest van mijn ouders, terwijl ik al losjes had afgesproken om een eindje met hem te wandelen om elkaar IRL ook wat beter te leren kennen.

De daadwerkelijke ontmoeting kwam ongeveer een week daarna toen hij opeens in de uitgaansgelegenheid was waar ik ook altijd heen ging...

Op msn was hij heel afstandelijk, maar gek genoeg omhelsde hij me daar meteen.

Ik wist niet wat me overkwam, want ik was helemaal gewend geraakt al aan zijn defensieve manier van doen (wist dat hij veel had meegemaakt enzo)

Afijn, we hebben veel gelopen samen en het ging er goed. We werden hele goeie vrienden. Hij kreeg verkering met een vriendin van me, maar dat ging al snel weer uit. De liefde duurde echter wel wat langer...

Daarna hebben we een poos gehad dat het niet zo lekker tussen ons ging, veel ruzies, veel problemen, maar de laatste tijd ging het weer beter..

Toen sloeg de vonk dus eigenlijk pas echt over
En nu zijn we iedere week weer een aantal keer bij elkaar en njah, we zijn nog steeds vrienden (dat wil ik zo.. (kweet hopeloos, maar ik wil hem niet kwijt als vriend.. )) maar we voelen allebei meer en dat is ook te merken aan situaties die er steeds ontstaan..

Ennehm tja, dat was het
  Met citaat antwoorden