kiss of the drunks
nou er was laatst een lokaal festival waar ik naartoe ging , mn vriendin waar ik het al een tijd mee aanheb ging er ook naar toe maar we gingen met elk onze vrienden zowat. wat later op de avond wanneer er goeie groepen waren dansten we wat ( niet samen ) en ik had euh namelijk wel al wat biertjes op en ik was dronken. nu schijnt het dat ik de beste vriendin van mn vriendin heel passioneel gezoend heb toen het een romantisch liedje was en zelfs nog wat meer maar daar gaat het niet over. Mn vriendin keek er recht op want ze liepen tesamen, maar het probleem is dat ik mij er niet echt iets van herinner en mn vriendin het gezien heeft .. Ik wist het eerst van een vriend van me die erbij stond , ik dacht eerst dat hij gwn wat dolde maar het scheen van niet, toen degene waarik mee gekust had plots erover begon op msn... Nu heb ik mn vriendin op school gezien en ze vertelde me dat ze er gewoon op had gekeken en toen weggelopen was ...ik weet niet goed hoe ik het haar kan uitleggen want ik herinner me er echt niks van. Maar 1 ding staat vast , ik wil haar niet kwijt . Als er iemand is die raad heeft, je bent echt oprecht welkom
|