Onderwerp: Zomaar!
Enkele bericht bekijken
Oud 15 September 2006, 15:52   #15
little girl
Guest

Standaard

Als ik iemand tegen kom op straat waar ik echt van denk wow zou ik het miss wel doen. ben dus echt niet verlegen. Maar vind het makkelijker als je naast elkaar zit in de bus, met elkaar in een rij staat. je weet wel als je je verveeld en moet wachten. Nu praat ik altijd met iedereen overal. Dus een leuke jongen zou het niet veel moeilijker maken. maarja kom eigenlijk niet zo snel een persoon tegen waar ik nou van denk die vink leuk daar wil ik wel wat mee. Eerst oogcontact maken is altijd makkelijk. Ik zou het wel gezellig vindden als er iemand op me afstapt. tenzij het iemand is die ik absoluut niet leuk vind of ontzettend opdringerig is of veel ouder.(met het doel om te flirten dan) als ze me gewoon aanspreken vink het wel okej.
laast had ik wel wat raars. Fietste met een vriendin door de stad gaat een man van 35 ofzoiets naast ons fietsen en vraag of hij onze schoenen mag over kopen als we ze een tijdje gedragen hebben zodat ze naar onze stinkvoeten ruiken. wisten neit hoe snel we hem krijt wouden raken.
  Met citaat antwoorden