Onderwerp: Ongesteld
Enkele bericht bekijken
Oud 19 September 2006, 19:26   #8
Satanisch_girl
Guest

Standaard

Ik neem de pil al ongeveer 2 jaar, ik ben nu 15.
Normaal zonder de pil had ik 7 tot 8 dagen m'n regels. ik bloede elke dag heel hard. ik had dus elke keer last van doorlekken.
ik was ook heel onregelmatig. Ik heb altijd heel veel last gehad van pijn: buikpijn, rugpijn, hoofdpijn en pijn aan mn borsten soms zelfs overgeven. dat heb ik nu nog steeds de pil veranderd daar niets aan enkel pijnstillers helpen daar voor. de eerste dagen VOOR ik mn regels heb kan je beter niet komen zeuren want dat komt niet goed vanaf ik mijn regels dan heb gaat dat wel over.
Nu met de pil ben ik heel regelmatig en weet ik dus aan de hand van die pil wanneer ik mn regels ga krijgen wat ik vroeger dus niet kon zeggen. tampons gebruik ik niet omdat ik het heel Onhygiënisch vind. Er zijn verschillende ziektes die je kan krijgen gewoon door de simpele rede dat het bloed dan in je vagina blijft zitten terwijl het met een maandverband naar buiten loopt. Maar dat is ieder zijn keus ik vind het maar vies.
(ik kreeg de pil omdat het een advies van mn dokter was ik had er zelf nog nooit aan gedacht)
xxx
  Met citaat antwoorden