Onderwerp: Ongesteld
Enkele bericht bekijken
Oud 22 September 2006, 16:21   #33
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Satanisch_girl
en Chrizlybeer je moet niet alles zo letterlijk nemen. Vrouwen leven wel langer omdat zij ongesteld worden om de zoveel maand dat is 1 van de redenen waarom een vrouw lichamelijk sterker is dan een man. wij verversen ons bloed sneller dan mannen. wij doen dat om de maand en mannen misschien om een half jaar ofzo. en dat is wetenschappelijk bewezen.
Als dat wetenschappelijk bewezen is, dan zou ik toch graag van jou een wetenschappelijk artikel zien, waarin onomstotelijk wordt bevestigd wat jij nu zegt.
Want volgens mij is het je reinste onzin, zowiezo omdat je maar een klein deel van je bloed uitscheidt. En daarnaast omdat bloed bij mannen net zo snel wordt ververst als bij vrouwen (zoals ik eerder ook al schreef). Cellen gaan dood, dan zijn ze niet meer goed, worden eruit geflikkerd en komen er nieuwe voor. Daar hoef je echt geen lading bloed voor te verliezen. Je hebt dus geen hele oude cellen die het niet meer helemaal goed doen, en dat een man daar dan mee vol zit en een vrouw niet omdat zij menstrueert.
Maar jij zegt dus dat het wetenschappelijk bewezen is, ik heb van dat bewijs dus nog nooit gehoord, maar als jij het kan aandragen, wil ik dat dis maar al te graag tot mij nemen.