Ik had een normale vriend, gewoon normaal.. Maar er is sinds kort iets aan het 'bloeien' wat me gigantisch bevalt.
Dit is mijn verhaal;
Ik ging eigenlijk niet zoveel met hem om, maar sinds kort had ik zijn nieuwe msn-adres ergens gelezen, dus had ik die toegevoegd. Een paar leuke gesprekken gehad en vooral veel interesses en verhalen gedeeld.
kort daarna kwam er een verjaardag, van mijn pa om precies te zijn. Hij kwam ook met zijn fam.

We hadden nog even wat gekletst en gelachen en we hadden bijna geknuffeld

en hij vroeg meteen mijn 06. Uiteraard heb ik dat gegeven

.
Al snel noemde hij mij in sms'jes; schatje, lieverd lekker ding ETC. en ik hem ook

.
We sms'den elke avond een uur lang ofzo.
Het was gewoon een feit dat we elkaar leuk vonden! We zeiden ongeveer elke keer dat we elkaar spraken dat we van elkaar hielden.
Tot voor kort:
Ik zit op een nieuwe school, nieuwe kinderen enzo en omdat hij al 14 jaar is interesseerde hij zich wel in mijn PieperVerhaaltjes maar heel kortaf..
Ik heb daarom ook wel een keer of 2 gehuild om dat

Ik heb het hem ook verteld dat mijn gevoelens voor hem best wel sterk zijn en hij zei dat hij dezelfde gevoelens voor mij had.
Maar hij sms'de mij niet meer, sprak me bijna niet meer op msn en als hij het deed was hij ook meteen weer weg.
Ik weet niet wat ik moet doen
Ik ben zo verliefd op hem! en die gevoelens voor hij mij, begin ik nu amper te geloven.
Ennu weet ik echt niet meer wat ik moet zeggen tegen hem..waardoor ik zo in de war van ben..
Dus mijn vraag:
Wat nu?