Het laatste ben ik volkomen mee eens.
Immigratie beperken: is een doel op zich. Verder valt niet louter aan cijfers af te lezen of je kunt spreken van een geslaagd beleid. Ik vind in veel gevallen dat er sprake is geweest van een volkomen a-sociaal beleid waarbij het vooral leek te gaan om goedkoop scoren bij Nederlanders ten koste van schrijnende gevallen. Ijzeren Rita noemt de 1 het bijna liefkozend, ik noem het a-sociaal beleid.
Economische uptrend: Nederland is als exportland al sinds jaar en dag volkomen afhankelijk van de wereldeconomie. Gaat het in de wereld goed dan doen wij het goed, gaat het in de wereld slecht dan doen wij het slecht. Alleen deden wij het vergeleken met veel landen nog net even slechten en gaan we als laatste land weer een beetje omhoog. Heeft nauwelijks iets te maken met regeringsbeleid.
Antiterrorisme: laat met niet lachen. Alsof Balkenende's kabinet aanslagen weet te voorkomen. Stoer hoor, met een heel leger sluipschutters in Den Haag wat schooiers oppakken, maar wanneer er iemand het in zijn bol heeft dan is de regering wel de laatste die dat weet te verijdelen. Mijns inziens hebben we alleenmaar geluk gehad dat er nog niemand ons land heeft uitgekozen voor een aanslag.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|