Enkele bericht bekijken
Oud 2 October 2006, 23:43   #8
Vecto
Guest

Standaard

het is een heel moeilijke situatie, maar wat het beste is denk ik is dat je je vader ermee confronteert dat hij een andere vrouw bezoekt. kijk hoe hij reageert en hou je rustig. probeer hoe moeilijk het ook is er gewoon over te praten met hem. misschien komt hij wel tot inkeer en ziet hij in dat hij zeer fout bezig is. denk trouwens niet dat je moeder niets weet. vrouwen hebben meer door dan je denkt. Je moet ook niet denken dat als je vader jullie verlaat dat je dan zo in de bijstand komt. misschien werkt je moeder ook? of anders zijn er, mits er harde bewijzen zijn van vreemdgaan, via de rechter allerlei financiele regelingen die je vader opgelegd kan krijgen zodat jullie nog gewoon je opleiding kunnen doen. hij is hier de schuldige.

wat ook een optie is, je zegt dat jullie die vrouw kennen waarmee je vader vreemdgaat. ga naar haar toe en confronteer haar met deze situatie. probeer haar schuldgevoel aan te praten. laat haar merken dat ze op deze manier een gezin naar de knoppen helpt. en zo kan zij dan met jou pa praten. misschien loopt het dan goed af. een ander tip heb ik niet voor je. suc6 en ik hoop dat alles weer op z'n pootjes terecht komt.