Kijk er is even iets dat ik niet helemaal snap. Probeer je weer eens terug te verbeelden naar de tijd dat je 13 a 14 jaar was. wat wilde je toen niets liever doen met je vrienden? juist uitgaan en lol maken. toen deed je er ook alles aan. en toen je dan eindelijk mocht op je 15e ging je ook en dronk je waarschijnlijk ook net iets meer dan dat je gewend was.
En nu gaan we als 17, 18 jarige ons ergeren in het uitgaansleven aan 15 jarige kinderen? klopt niet helemaal lijkt me.
ook de verhalen over dat als je 13 a 14 bent kom je zo een discotheek binnen nou ik moet het nog zien. Sinds er die wet is dat je een ID op zak moet MOET hebben heeft vervalsing door middel van een kopie geen zin meer. Je wordt gewoon geweigerd aan de deur. En die paar mensen die er op een avond dan wel inkomen daar gaanwe ons toch niet druk over maken?! kom op zeg! Trouwens als je uitgaat ga je je toch niet ergeren aan een leeftijd van iemand (misschien als ze een kinderwagen of rollator bij hebben! oke). kom op ga lekker uit je dak met JOU vrienden en laat de rest de rest.
|