Citaat:
Origineel gepost door Babydress
Doe het dan een keertje zelf, alleen?! 
Want dan weetje zeker dat niemand anders het glas beweegt.
En ik neem aan dat je dat van jezelf toch ook wel weet? 
-
Was maar een opmerking, dit hoeft niet uitgevoerd te worden ofzo
Edit Chrizly - Niet zoveel smilies doen
|
je kan het juist beter met iemand doen..
aangezien het heel gevaarlijk is als je de vekeerde geest te pakke hebt die er niks mee te maken wil hebben
zo was ik bijv. ooit bij een vriend van me hadde we lekker muziek hard en plotseling bewoog de geluidsknop en ging de muziek zachter!!
als het een schuifknop was had ik gewoon gedacht dat dat ding een beetje lam was meer het was gewoon een ronde
dat was echt scary :S
Citaat:
Origineel gepost door mamalinda
hallo ik wil even zeggen dat als je zou willen glaasje draaien,
kijk dan eerst even heel internet af over dat {geen}spel
ik ben nu 23 en ik heb het er met nog 2 andere over gehad om het te laten doen {1 van 24 jaar en 1 van 31 jaar}
maar dan wel via iemand die daar heel veel verstand van heeft.
messchien die persoon die het bij de ouders van thinka hebben gedaan.
{al; moet ik wel zeggen dat ik 7 kleuren stront zal schijten van de angst wat er gebeuren kan en die andere 2 ook denk,maar we zijn er nog niet overuit}{en ik lat het wel weten als we eraan toe zijn}
ik heb nu al heel veel verhalen gelezen erover.
over wat goed kan gaan maar vooral wat er ook dus fout kan gaan.
Nou dan ga je zeker nog ff beter na denken of je het doet.
ook vind ik dat je het niet zonder een reden moet doen.
de meeste jonge mensen doen het om geesten te zien of zo iets.
maar je kan denk ik beter gaan voor iemand die overleden is waar je een hele goede band mee heb gehad, zoals je pa , ma , oma ,opa enz. je ken het beter van je famieli hebbebn ,denk ik zelf dan.
maar dat is ieders iegen keus.
maar zoek eerst alles goed uit en begin er niet zelf aan met een een paar vrienden en wachte er mee als je volwassen bent ofzo, want dan denk je toch weer anders over zulke dingen.
want het is gewoon heel GEVAARLIJK
|
Het is inderdaad verstandig om het met iemand te doen die er verstand van heeft.
Zulke mensen kunnen je (als ze echt zijn) ook losmaken van geesten zodat je er geen last meer van hebt.
Zo zag ik op tv een keer een verhaal van iemand die het ooit met economie heeft gedaan.
Later ging ze het zelf een keer doen maar deed het niet goed en ze werd 30 jaar geplaagt door een vrouwelijke geest!
Dan voelde ze elke nacht dat er iemand op haar bed kwam zitten en zag ze een verschijnsel
Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah
Ik zag er vroeger zelf altijd één. Me broer heb r ook wat keren gezien. Maar sinds de verbouwing niet meer. Het is best vaag want je ziet zoiets meestal als je het niet verwacht, en als je denkt "zie ik dat nou goed?" vervaagt het langzaam.
|
bij het huis van me buren zit een hele grote zwarte stip op de deur.
Elke keer als ze eroverheenschilderen denken ze dat hij weg is, maar de volgende dag is die gewoon weer trug!
hoe vaak ze het ook doen het maakt niet uit.
dat vind k pas scary :S