Onderwerp: Liefde is..
Enkele bericht bekijken
Oud 15 October 2006, 13:56   #31
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

Wij zien elkaar ongeveer 4/5 keer per week (geen hele dagen btw). Sowieso zien we elkaar elk weekend (bij elkaar thuis of we gaan iets leuks doen) en door de week verzinnen we een paar leuke dingen om te doen zoals bij vrienden langs, naar de bios, poolen, filmpje huren etc. We hangen ook gewoon thuis, maar nooit de hele tijd, we doen altijd wel iets. We bellen wel elke dag ook als we elkaar die dag al gezien hebben
We hebben nooit écht ruzie. Misschien 1 of 2 keer een woordenwisseling gehad, maar dat is meer omdat een van ons ergens mee zit en we dat dan even uit moeten praten, maar ik kan niet zeggen dat ik zoiets ruzie noem. We kunnen wel als we ergens mee zitten alles tegen elkaar kwijt, we hebben ook geleerd en afgesproken nooit iets op te kroppen, werkt goed!
Verder kunnen we goed met elkaar lachen maar ook serieus praten. Het gebeurt wel eens dat we eerst een boel lol hebben en in een deuk liggen en het volgende moment zitten we samen op de bank over allerlei 'serieuze dingen' te praten.

Voor mij is liefde eigenlijk alles met elkaar kunnen delen, je bij elkaar op je gemak voelen, elkaar willen zien, lekker kunnen seksen (tja, speelt toch echt een rol), lol met elkaar kunnen hebben, elkaar accepteren zoals je bent, magie en kracht.