Hallo All,
Wil jullie in ieder geval al bedanken voor al jullie reactie's ..
We zijn weer een paar weken verder en het is nu zo dat het op school niet echt verminderd! Zodra hij gepest word gaat hij wel naar een leraar. Dan worden diegene wel gestraft ,maar dan houd het natuurlijk niet op! De zelfverdedigings sporten die jullie noemen heb ik al met hem gedaan toen hij op de basisschool zat!! En hij is er uit eindelijk mee gestopt ,omdat hij er geen zin meer in had.
Dus dat is voor hem ook niet echt een optie.Hij kwam vrijdag weer binnen dat hij een tik gehad had met een tafeltennis bledje !!!!!
De jongen die hem in het begin veel pestte was een oudere jongen die s'morgens met hun mee fietste naar school!Waarop ik toe naar die jongen z'n ouders ben gestapt en gezegd dat dit moest stoppen! Zijn moeder zei niet veel alleen dat ze het tegen hem zou zeggen!!Hij had hem later weer de berm ingereden,uitgescholden enz..
Ik werd het zat toen hij thuis kwam met het verhaal dat ie hem de berm in gereden had!!!
Ben hem toen ook gaan zoeken en heb hem het een en ander eens even goed in zijn oren geknoopt dat ik het goed zat was! Nou was hij erg brutaal ook tegen mij en heb gezegd dat ie met zijn ouders maar moest komen !! Omdat hij ook daarmee dreigde! Zijn natuurlijk niet geweest!! Wat mijn zoon dus weer een beetje geruster maakte! Die jongen was de volgende dag ook stil tegen hem en durfde hem niet aan te kijken vertelde hij!!Mijn zoon heeft daarna wel minder (bijna geen) last meer van hem! Maar ik kan natuurlijk niet alles voor hem oplossen en zeg dus ook tegen hem dat ie maar eens goed van hem af moet "bijten" dan houden ze vanzelf wel op als ze zien dat je je niet meer op je kop laat zitten!!! Maar op de een of andere manier durft hij het nu gewoon niet!! Ik hoop alleen maar dat hij goed door deze tijd heen komt !
Ik probeer hem ook zoveel mogelijk te steunen, maar het valt niet mee!!Ik doe mijn best , maar hij zal het meeste toch zelf moeten doen!
Groetjes