Citaat:
Origineel gepost door AMF
je bereikt hiermee helaas het tegenovergestelde 
|
Is er een manier om te zeggen dat ze het compleet verkeerd zijn als het om Gothic gaat waarbij iedereen het meteen aanvaard?
Citaat:
Origineel gepost door AMF
het is totaal niet nodig om je subcultuur te verdedigen, omdat je niet wordt aangevallen..zie verder de post van 2-d..
|
Is het zo moeilijk om te begrijpen dat als er ergens veel foute informatie over iets dat belangrijk voor je is wordt verspreid dat je dan wil ingrijpen?
Citaat:
Origineel gepost door L_angeldc
Good Charlotte (om maar even wat te noemen) heeft toch best een stoer uiterlijk met hippe tattoo's en weet ik wat. Zij zijn overal bekend en hun fans zijn 13 jarige meisjes. Een band als Bouncing Souls (om ook maar even een voorbeeld te geven), die ook stoere tattoos hebben en een hip uiterlijk, hebben dat niet. Of in ieder geval in mindere mate. De laatste vind ik punk, de eerste vind ik kiddiepunk. Dus ja fans maken wel het verschil.
|
Maar alle New Wave heeft Gothic fans. Het probleem is dat vooral in de jaren 80 dat genre zo populair was dat sommige groepen ook mainstream zijn doorgebroken. En er dus naast die Gothicfans ook alle soorten gewone mensen naar luisterden. Ik denk niet dat de populariteit van een groep het genre bepaald.