Citaat:
Origineel gepost door Red_Scorpion
Vrouwen hebben vaker een voorkeur voor linkse partijen, en mannen voor rechts. Jij bent gewoon verwijft, en van Saduf wisten we dat al.
|
= Onzin.
Citaat:
Ik zou trouwens niet eens weten hoe ik op die linkse partijen uit moet komen via deze stemwijzer?
Zeker tegen uitzetten van Antillianen, tegen groei schiphol, tegen nieuwe snelwegen, tegen afschaffing dubbel paspoort, tegen zeggen wat je wil ook al is dat discriminerend zijn?
|
Antillianen uitzetten: voor
Groei Schiphol: Tegen
Nieuwe snelwegen: 'Weet niet' omdat ik niet voor overal nieuwe snelwegen ben, maar alleen op bepaalde trajecten waar nu geen snelweg ligt (Venlo-Roermond). En bovendien ben ik in eerste instantie voor beter OV.
Afschaffing dubbel paspoort: ben ik tegen omdat ik dat een non-issue vind.
Tegen zeggen wat je wilt ben ik niet, wel tegen discriminatie en rascisme.
Citaat:
Kinderbijslag uiteraard omhoog voor jou, net als meer betalen voor zorgverzekering als je veel verdient, Turkije lekker bij de EU, en ouderen met een pensioen van meer dan 15.000 lekker meebetalen?
|
Kinderbijslag hoeft niet omhoog, meer betalen aan pensioen ben ik wel voor. Simpelweg omdat je niet anders kunt. De komende jaren komen er dermate veel bejaarden in Nederland bij dat het gewoonweg niet te betalen is op een andere manier. Turkije hoeft niet bij de EU. Meer betalen voor zorgverzekering ben ik ook voor.
Citaat:
|
Als je dat allemaal stemt krijg je Partij van de Dieren uit